Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Feb 2025 09:38:14 +0200

Tere!

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/01724 
aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Püünsi küla, Püünsi tee, Harju 
maakond, Viimsi vald, Püünsi küla, Püünsi tee (Ühiskanalisatsioonitorustik, 
Ühisveevärk) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Menetlus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27266335>  (menetlus nr: 
474760), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (RAIGO PÄRN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister